Hotel She, Kyoto 3 stjÀrnor
| Gratis Wi-Fi Gratis Wi-Fi pÄ offentliga platser | Mat/Dryck Bar/lounge | Luftkonditionering |
| Husdjur ej tillÄtna Inga husdjur |
Hotel She, Kyoto ligger i distriktet Kyoto, inom 1 km frÄn Fushimi Inari-helgedomen och cirka 16 minuters promenad frÄn templet Tofuku-ji. Det erbjuder shoppingomrÄde och bagageförvaring. Detta 3-stjÀrniga hotell, som erbjuder gÀsterna gemensam lounge och olika rekreationsmöjligheter, har utsikt över staden.
33 rum pÄ detta hotell Àr utrustade med bekvÀmligheter som luftkonditionering samt gratis Wi-Fi och plattskÀrms-TV med satellitkanaler. Det rökfria She, har vattenkokare och kylskÄp i köket, tillsammans med en bidé, en separat toalett och en dusch i badrummet.
Det erbjuder en bestÀllningsbar frukost dagligen. GÀsterna erbjuds en lounge bar. BaromrÄdet har lounge. Restaurangen Tajimaya Aeon Mall Kyoto ligger nÀra detta boende, ungefÀr 12 minuters promenad bort.
Monteverde Butterfly Gardens ligger inom 5 minuters promenad frÄn hotellet, och Maruyama-parken ligger ungefÀr 10 minuter bort med bil. Kulturella sevÀrdheter i omrÄdet Àr Kostymmuseet (2 km) och Kyoto nationella museum (2,1 km). Du hittar Kyoto-tornet inom nÄgra kvarter frÄn She. 200 meter frÄn boendet, hittar gÀsterna tunnelbanestationen Kujo.
Viktig information
- Information om extrasÀngar
- Inga barnsÀngar tillhandahÄlls i ett rum.
LĂ€ge
Rum och tillgÀnglighet
Ange datum för din vistelse för att kontrollera tillgÀnglighet.
Kontrollerar lediga rum
Söker rum…
Galleri
Recensioner
Sten
2023-09-16
Det fanns luftkonditionering och sitthörna, tyckte om det. Eget badrum var vÀldigt rent. Det var nÀra jÀrnvÀgsstationen, busshÄllplatsen, perfekt lÀge.
Arvid
2023-09-09
Hotellet hade ett centralt lÀge nÀra busshÄllplatsen, kollektivtrafiken och taxi. Mina rum var vÀldigt rymliga. Jag var mycket nöjd med den underbara servicen.
Annie
2023-06-10
Det var ett fint lÀge nÀra pizzerior och restauranger.
Edvard
2023-03-15
Perfekt och fantastiskt hotell med tyst lÀge och ett brett urval av bekvÀmligheter. Lugna rum och trevligt badrum. Extra bekvÀma sÀngar, vÀlkomnande och artig personal.
Bror
2023-02-13
Hotellet var modernt, som du kan förvĂ€nta dig frĂ„n Kyoto. Personalen var duktig, vi bodde dĂ€r 2 dagar. Rï»żummet var mycket trevligt och ganska stort och hade bĂ€ddsoffa, dusch och privat badrum. PĂ„ restaurangen serverade de lokala matrĂ€tter. Mitt favoritstĂ€lle i Kyoto...
Peder
2022-11-01
vÄrt rum var modernt och rent, med eget badrum.