Hotel She, Kyoto 3 sterren
| Gratis Wi-Fi Gratis WiFi in openbare ruimtes | Eten op locatie Bar/ lounge | Airconditioning |
| Geen dieren toegestaan Huisdieren zijn niet toegestaan |
Hotel She, Kyoto ligt maar 1 km van de Fushimi Inari-taisha Schrijn en beschikt over wifi in openbare gebieden. Het hotel biedt 33 gastenkamers met uitzicht over de stad.
De kamers zijn voorzien van airconditioning, samen met moderne gemakken zoals gratis draadloze internetverbinding en een flatscreen TV met satellietzenders. Ingericht met een bureau, hebben ze ook geluiddichte ramen. Ze bieden badkamers met een bidet, een apart toilet en een douche, evenals een haardroger en handdoeken.
De gasten kunnen vrijwel zeker hun favoriete drankje in de lounge bar vinden. Die ook over een salon voor het comfort van de gasten. Tajimaya Aeon Mall Kyoto met Japanse keuken, is op een korte afstand van She, gelegen.
Het 3-sterrenhotel is op maar 350 meter van Kyoto Terrsa, op 2 km afstand van het Karasuma treinstation gelegen. Het Kostuum Museum is op slechts 1 km hier vandaan bereikbaar. Het Nijo-kasteel ligt binnen ongeveer 10 minuten met de auto, terwijl Kujo metrostation zich op een paar stappen verwijderd van She, bevindt. De bushalte Kyoto station Hachijo guchi is binnen 750 meter afstand van het pand.
Belangrijke informatie
- Gegevens over extra bedden
- Geen ledikanten aangeboden.
Locatie
Kamers en beschikbaarheid
Selecteer je verblijfsdatums om beschikbare kamers te zien.
Beschikbare kamers aan het controleren
Kamers aan het zoeken…
Galerij
Beoordelingen
Petronella
2022-09-23
De hele plaats was zeer schoon, ik vond het leuk, en had aangename uitrusting en kamer. Wonderlijk comfortabele bedden, airconditioning en de theefaciliteiten waren een leuke bijkomstigheid. Het restaurant was niet te ver van het hotel.
Henk
2022-07-05
Locatie en personeel vond ik fijn - ze waren aangenaam. Het bed was zacht, en er waren airconditioning en theefaciliteiten.
Frederich
2022-02-02
Ik verbleef in de superior double kamer met uitzicht op de straat😀
Pieter
2022-01-25
Personeel en kamers vond ik fijn. De wijk Kyoto was een bezoek zeker waard. Het was eigenlijk echt dicht bij een metrohalte.
Jacob
2021-08-05
wij hadden geen tijd, maar we zouden terugkomen. het bed was verbazingwekkend comfortabel.
Niets negatiefs te zeggen.
Frans
2021-05-19
De locatie is comfortabel, en het personeel is uitstekend. Het is gunstig gelegen voor een één overnachting. Net in de buurt van de trein, de straat en een metrohalte.